Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพินัย ใจผ่องใสen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:24Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:24Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 พ3511ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448262en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9288-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectธนาคารกสิกรไทย -- ชุมพรen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- การตัดสินใจen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการเลือกใช้บริการสินเชื่อธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดชุมพร = Services marketing mix factors affecting customer selection of loan credit services from Kasikornbank Public Company Limited in Chumphon province / พินัย ในผ่องใสen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1051pj_tpg.pdf515.57 kBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_abs.pdf487.32 kBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_con.pdf511.42 kBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_ch1.pdf486.35 kBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_ch2.pdf540.79 kBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_ch3.pdf486.34 kBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_ch4.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_ch5.pdf697.55 kBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_bib.pdf470.89 kBAdobe PDFView/Open
mba1051pj_app.pdf524.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.