Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9257
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สิริจิตวัฒนา ทากุ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:11Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:11Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ส373ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448099 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9257 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้บริการคาร์แคร์ที่ตั้งอยู่ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = The marketing mix factors affecting customer decision towards selecting car care services in Mueang Chiang Mai district / สิริจิตวัฒนา ทากุ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1051st_tpg.pdf | 460.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051st_abs.pdf | 511.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051st_con.pdf | 473.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051st_ch1.pdf | 562.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051st_ch3.pdf | 484.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051st_ch4.pdf | 806.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051st_ch5.pdf | 712.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051st_bib.pdf | 481.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051st_app.pdf | 527.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.