Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9250
Title: การรับรู้คุณภาพการบริการของลูกค้าธนาคารออมสิน สาขาในสังกัดเขตบางแค กรุงเทพมหานคร = Customer perception towards service quality of the government saving bank branches in Bangkae district, Bangkok metropolitan / ยุพาภรณ์ พีรภูติ
Authors: ยุพาภรณ์ พีรภูติ
Authors: ยุพาภรณ์ พีรภูติ
Keywords: ผู้บริโภค -- ทัศนคติ;ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ธนาคารออมสิน
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8342 ย462ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448080
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9250
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0751ype_tpg.pdf550.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_abs.pdf505.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_con.pdf509.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch1.pdf493.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch2.pdf557.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch3.pdf539.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch4.pdf681.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_ch5.pdf595.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_bib.pdf518.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ype_app.pdf679.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.