Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9208
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:52Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:52Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ป1711ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446948 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9208 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | แหนม -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แหนมของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for Nham in Mueang Chiang Mai District / ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0451pn_tpg.pdf | 945.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_abs.pdf | 556.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_con.pdf | 478.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch1.pdf | 478.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch2.pdf | 526.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch3.pdf | 487.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch4.pdf | 886.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_ch5.pdf | 571.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_bib.pdf | 478.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0451pn_app.pdf | 506.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.