Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวชิรปิลันท์ วชิรญาณนันทร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:14Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:14Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ว123ทen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1434392en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9122-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectทัศนคติen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์อาหารen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleทัศนคติของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อผลิตภัณฑ์อาหารตราเทศโก้ = Attiudes of consumers in Mueang Chiang Mai District Towards TESCO Brand Food Products / วชิรปิลันท์ วชิรญาณนันทร์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0451ww_tpg.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_abs.pdf489.76 kBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_con.pdf466.44 kBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_ch1.pdf481.04 kBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_ch2.pdf575.46 kBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_ch3.pdf512.37 kBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_ch4.pdf687.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_ch5.pdf517.13 kBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_bib.pdf482.74 kBAdobe PDFView/Open
agim0451ww_app.pdf523.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.