Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิชชุตา จอมดวงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:06Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:06Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว322ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1432475en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9103-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectอุปกรณ์ก่อสร้างen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภอเถินen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้างของผู้บริโภคในอำเภอเถิน จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting the consumer buying decision of construction materials and equipment in Thoen District, Lampang Province / วิชชุตา จอมดวงen_US
dc.typeการค้นแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0250wj_tpg.pdf201.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_abs.pdf231.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_con.pdf268.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch1.pdf272.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch2.pdf431 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch3.pdf202.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch4.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_ch5.pdf968.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_bib.pdf176.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0250wj_app.pdf304.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.