Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8990
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province / นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์;" Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province"
Authors: นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์
Authors: นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมือง;ทอง;ร้านทอง
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 น167ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419249
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8990
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550nsr_tpg.pdf183.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_abs.pdf271.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_con.pdf435.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch1.pdf244.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch2.pdf337 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch3.pdf210.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch4.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch5.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_bib.pdf183.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_app.pdf465.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.