Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:18Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:18Z-
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 น167ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419249en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8990-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectทองen_US
dc.subjectร้านทองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province / นพรินทร์ สิริวัฒนาวงศ์;" Services marketing mix factors affecying consumers on selecting glod ornament shops in Mueang district, Lamphun province"en_US
dc.typeการค้นแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550nsr_tpg.pdf183.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_abs.pdf271.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_con.pdf435.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch1.pdf244.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch2.pdf337 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch3.pdf210.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch4.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_ch5.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_bib.pdf183.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0550nsr_app.pdf465.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.