Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8956
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สมพล วิสมิตะนันทน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:04Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:04Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ส166ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419183 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8956 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สินเชื่อ | en_US |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกใช้บริการสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้กำกับธนาคารแห่งประเทศไทยของสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors influencing customers in the selection of personal loans from non-banking financial institutions in Mueang district, Chiang Mai Province / สมพล วิสมิตะนันทน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0550sv_tpg.pdf | 187.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_abs.pdf | 280.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_con.pdf | 313.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_ch1.pdf | 249.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_ch2.pdf | 397.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_ch3.pdf | 235.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_ch4.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_ch5.pdf | 841.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_bib.pdf | 180.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0550sv_app.pdf | 913.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.