Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8907
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อคุณภาพให้บริการของธนาคารออมสินสาขาประตูช้างเผือก จังหวัดเชียงใหม่ = The customer satisfaction towards service quality of Government Savings Bank, Changpuak Gate branch, Mueang Chiang Mai district / กมลวรรณ เรืองแก้วมณี
Authors: กมลวรรณ เรืองแก้วมณี
Authors: กมลวรรณ เรืองแก้วมณี
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่;ธนาคารออมสิน -- เชียงใหม่;ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ก167ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1501289
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8907
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954kr_tpg.pdf520.37 kBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_abs.pdf459.38 kBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_con.pdf463.58 kBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_ch1.pdf474.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_ch2.pdf494 kBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_ch3.pdf470.91 kBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_ch4.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_ch5.pdf554.92 kBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_bib.pdf465.95 kBAdobe PDFView/Open
mba20954kr_app.pdf496.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.