Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8850
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้รถยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการตัดสินใจซื้อประกันภัยภาคสมัครใจ = Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance / กาญจน์วิตรี งามพริ้ง;"Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance"
Authors: กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
Authors: กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
Keywords: ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ;ประกันภัย -- กรมธรรม์;การตลาด;รถยนต์ -- การตลาด
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 ก232ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448111
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8850
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1051kn_tpg.pdf487.68 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_abs.pdf483.04 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_con.pdf480.32 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch1.pdf481.76 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch2.pdf562.16 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch3.pdf490.44 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch4.pdf882.81 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch5.pdf665.29 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_bib.pdf500.71 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_app.pdf710.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.