Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกาญจน์วิตรี งามพริ้งen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:56Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:56Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ก232ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448111en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8850-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- การตัดสินใจen_US
dc.subjectประกันภัย -- กรมธรรม์en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การตลาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้รถยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการตัดสินใจซื้อประกันภัยภาคสมัครใจ = Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance / กาญจน์วิตรี งามพริ้ง;"Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1051kn_tpg.pdf487.68 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_abs.pdf483.04 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_con.pdf480.32 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch1.pdf481.76 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch2.pdf562.16 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch3.pdf490.44 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch4.pdf882.81 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_ch5.pdf665.29 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_bib.pdf500.71 kBAdobe PDFView/Open
mark1051kn_app.pdf710.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.