Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8807
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:35Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:35Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ส373ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419114 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8807 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | กลุ่มธุรกิจบริษัทเชียงใหม่ดีไซน์ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | เครื่องประดับเงิน | en_US |
dc.subject | ชาวเขา | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลในการซื้อเครื่องประดับเงินชาวเขาของลูกค้าของกลุ่มบริษัทเชียงใหม่ ดีไซน์ จำกัด = Marketing mix factors influencing buying decision of Chiang Mai design company group customers towards purchasing hill tribe silver / สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0950sl_tpg.pdf | 458.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_abs.pdf | 484.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_con.pdf | 487.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch1.pdf | 490.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch2.pdf | 473.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch3.pdf | 486.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch4.pdf | 793.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch5.pdf | 580.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_bib.pdf | 475.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_app.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.