Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8647
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอังคณา บัณฑิตอาภรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:30Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:30Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 อ112ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400667en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8647-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโรงเรียนอนุบาลเอกชน -- สมุทรสาคร. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกโรงเรียนอนุบาลเอกชนของผู้ปกครอง ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting parents'selection of private kindergartens in Mueang District, Samut Sakhon Province / อังคณา บัณฑิตอาภรณ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549ub_tpg.pdf272.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_abs.pdf211.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_con.pdf217.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_ch1.pdf138.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_ch2.pdf171.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_ch3.pdf139.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_ch4.pdf426.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_ch5.pdf213.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_bib.pdf114.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ub_app.pdf153.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.