Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8606
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นปลาของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting fishballs purchasing decision of consumers in Bangkok Metropolitan / เอกชัย สกาวรัตนากุล |
Authors: | เอกชัย สกาวรัตนากุล |
Authors: | เอกชัย สกาวรัตนากุล |
Keywords: | การตลาด;ลูกชิ้นปลา;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว 381 อ512ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400556 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8606 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0549es_tpg.pdf | 247.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_abs.pdf | 214.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_con.pdf | 210.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch1.pdf | 129.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch2.pdf | 147.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch3.pdf | 137.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch4.pdf | 493.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch5.pdf | 188.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_bib.pdf | 119.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_app.pdf | 168.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.