Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8606
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เอกชัย สกาวรัตนากุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:16Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:16Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 อ512ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400556 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8606 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ลูกชิ้นปลา | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นปลาของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting fishballs purchasing decision of consumers in Bangkok Metropolitan / เอกชัย สกาวรัตนากุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0549es_tpg.pdf | 247.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_abs.pdf | 214.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_con.pdf | 210.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch1.pdf | 129.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch2.pdf | 147.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch3.pdf | 137.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch4.pdf | 493.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_ch5.pdf | 188.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_bib.pdf | 119.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549es_app.pdf | 168.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.