Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8244
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยนุช ถาวรแท้en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:57Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:57Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ป365ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353164en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8244-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectยาen_US
dc.subjectโรคพยาธิen_US
dc.subjectสุนัขen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้ยาป้องกันโรคพยาธิหนอนหัวใจสุนัขของเจ้าของสุนัขในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting dog owners in selection of Canine Heart worm Disease prevention medicine in Bangkok Metropolitan / ปิยนุช ถาวรแท้en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ptw_tpg.pdf463.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_abs.pdf503.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_con.pdf551.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_ch1.pdf581.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_ch2.pdf557.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_ch3.pdf487.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_ch4.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_ch5.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_bib.pdf462.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ptw_app.pdf571.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.