Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวงค์เดือน สัตย์สมนึกen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:56Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:56Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ว121ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353147en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8241-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การทำความสะอาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการร้านล้างอัดฉีดรถยนต์ ในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting consumers in service selection of car care shop in Mueang district, Samut Sakhon province / วงค์เดือน สัตย์สมนึกen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1047ws_tpg.pdf197.13 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_abs.pdf243.9 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_con.pdf247.36 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch1.pdf190.49 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch2.pdf235.39 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch3.pdf212.78 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch4.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_ch5.pdf491.92 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_bib.pdf168.05 kBAdobe PDFView/Open
mba1047ws_app.pdf276.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.