Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8166
Title: ความพึงพอใจของมารดาในจังหวัดเชียงใหม่ที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดของนมผงดัดแปลงสำหรับทารก : กรณีศึกษาเปรียบเทียบ บริษัทสโนว์แบรนด์ สยาม จำกัด และบริษัท บริสตอล-ไมเยอร์ สควิบบ์ (ประเทศไทย) จำกัด = Mothers satisfaction towards the marketing Mix of infant formula milk powder in Chiang Mai province : A case study comparing Snowbrand Siam Co., Ltd and Bristol -Myer Squibb (Thailand) Co., Ltd / ณรงค์ศักดิ์ สุขจีรเดช
Authors: ณรงค์ศักดิ์ สุขจีรเดช
Authors: ณรงค์ศักดิ์ สุขจีรเดช
Keywords: บริษัทสโนว์แบรนด์ สยาม;บริษัท บริสตอล-ไมเยอร์ สควิบบ์;นมผง -- การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ณ172ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1347117
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8166
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0547ns_tpg.pdf582.96 kBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_abs.pdf501.62 kBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_con.pdf512.74 kBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_ch1.pdf515.47 kBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_ch2.pdf599.15 kBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_ch3.pdf499.22 kBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_ch4.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_ch5.pdf887.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_bib.pdf435.65 kBAdobe PDFView/Open
agim0547ns_app.pdf627.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.