Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8162
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อเจ้าของรถยนต์นั่งส่วนบุคคลในการเลือกใช้บริการล้าง-อัดฉีด ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors affecting car owners selection of car wash services in Mueang District, Chiang Mai Province / อัจฉราภรณ์ ชัยทอง
Authors: อัจฉราภรณ์ ชัยทอง
Authors: อัจฉราภรณ์ ชัยทอง
Keywords: การตลาด;รถยนต์ -- เชียงใหม่;รถยนต์ -- การทำความสะอาด
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 อ112ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1344028
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8162
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0447ac_tpg.pdf303.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_abs.pdf220.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_con.pdf291.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch1.pdf235.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch2.pdf348.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch3.pdf238.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch4.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch5.pdf779.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_bib.pdf159.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_app.pdf292.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.