Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัจฉราภรณ์ ชัยทองen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:24Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:24Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 อ112ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1344028en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8162-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectรถยนต์ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectรถยนต์ -- การทำความสะอาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อเจ้าของรถยนต์นั่งส่วนบุคคลในการเลือกใช้บริการล้าง-อัดฉีด ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors affecting car owners selection of car wash services in Mueang District, Chiang Mai Province / อัจฉราภรณ์ ชัยทองen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0447ac_tpg.pdf303.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_abs.pdf220.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_con.pdf291.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch1.pdf235.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch2.pdf348.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch3.pdf238.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch4.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_ch5.pdf779.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_bib.pdf159.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0447ac_app.pdf292.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.