Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8051
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อประกันภัยผ่านธนาคารของประชาชนในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumer buying decision through bancassurance of people in Bangkok / ราตรี ตั้งจิตรมณีศักดา
Authors: ราตรี ตั้งจิตรมณีศักดา
Authors: ราตรี ตั้งจิตรมณีศักดา
Keywords: การตลาด;ประกันภัย -- กรุงเทพฯ;ธนาคารและการธนาคาร -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว 380.1 ร247ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333882
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8051
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946rt_tpg.pdf263.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_abs.pdf232.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_con.pdf233.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch1.pdf293.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch2.pdf333.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch3.pdf229.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch4.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch5.pdf572.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_bib.pdf168.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_app.pdf359.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.