Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorราตรี ตั้งจิตรมณีศักดาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:37Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:37Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 ร247ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333882en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8051-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectประกันภัย -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อประกันภัยผ่านธนาคารของประชาชนในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumer buying decision through bancassurance of people in Bangkok / ราตรี ตั้งจิตรมณีศักดาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946rt_tpg.pdf263.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_abs.pdf232.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_con.pdf233.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch1.pdf293.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch2.pdf333.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch3.pdf229.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch4.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_ch5.pdf572.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_bib.pdf168.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0946rt_app.pdf359.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.