Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8051
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อประกันภัยผ่านธนาคารของประชาชนในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting consumer buying decision through bancassurance of people in Bangkok / ราตรี ตั้งจิตรมณีศักดา |
Authors: | ราตรี ตั้งจิตรมณีศักดา |
Authors: | ราตรี ตั้งจิตรมณีศักดา |
Keywords: | การตลาด;ประกันภัย -- กรุงเทพฯ;ธนาคารและการธนาคาร -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2546 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546 |
Gov't Doc #: | ว 380.1 ร247ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333882 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8051 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0946rt_tpg.pdf | 263.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_abs.pdf | 232.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_con.pdf | 233.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_ch1.pdf | 293.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_ch2.pdf | 333.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_ch3.pdf | 229.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_ch4.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_ch5.pdf | 572.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_bib.pdf | 168.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0946rt_app.pdf | 359.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.