Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/7995
Title: | การจัดการช่องทางการจัดจำหน่ายของระบบการตลาดแบบหลายชั้น : กรณีศึกษา บริษัทพรีเชนกรุ๊ป จำกัด / ทัศนีย์ สุทธิโสภาอาภรณ์ |
Authors: | ทัศนีย์ สุทธิโสภาอาภรณ์ |
Authors: | ทัศนีย์ สุทธิโสภาอาภรณ์ |
Keywords: | บริษัทพรีเชนกรุ๊ป;การตลาด;การตลาดโดยตรง |
Issue Date: | 2541 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2541 |
Gov't Doc #: | ว 658.84 ท118ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1221962 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/7995 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0341tst_abs.pdf | 147.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.