Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/7995
Title: การจัดการช่องทางการจัดจำหน่ายของระบบการตลาดแบบหลายชั้น : กรณีศึกษา บริษัทพรีเชนกรุ๊ป จำกัด / ทัศนีย์ สุทธิโสภาอาภรณ์
Authors: ทัศนีย์ สุทธิโสภาอาภรณ์
Authors: ทัศนีย์ สุทธิโสภาอาภรณ์
Keywords: บริษัทพรีเชนกรุ๊ป;การตลาด;การตลาดโดยตรง
Issue Date: 2541
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2541
Gov't Doc #: ว 658.84 ท118ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1221962
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/7995
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0341tst_abs.pdf147.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.