Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/7995
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทัศนีย์ สุทธิโสภาอาภรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:20Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:20Z-
dc.date.issued2541en_US
dc.identifier.govdocว 658.84 ท118กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1221962en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/7995-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2541en_US
dc.subjectบริษัทพรีเชนกรุ๊ปen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการตลาดโดยตรงen_US
dc.titleการจัดการช่องทางการจัดจำหน่ายของระบบการตลาดแบบหลายชั้น : กรณีศึกษา บริษัทพรีเชนกรุ๊ป จำกัด / ทัศนีย์ สุทธิโสภาอาภรณ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0341tst_abs.pdf147.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.