Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 571-580 of 3238 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2547ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการสินเชื่อเพื่อการเช่าซื้อรถยนต์ ของผู้ใช้บริการในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = The marketing mix factors affecting the selection of car hire purchase credit service firms of customers in Mueang district, Lamphun province / นัทธมน องคานุภาพนัทธมน องคานุภาพ
2547ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting the selection of the Tutorial Schools of Secondary School Students in Mueang District, Phayao Province / อัฐกร แผ่นทองอัฐกร แผ่นทอง
2547ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อเบิกเงินเกินบัญชีของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สำนักธุรกิจสันป่าข่อย จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the business decision on using overdraft of Bangkok Bank Public Company Limited at Sanpakoi Business Center, Chiang Mai Province / สุพจน์ อินทพินธุ์สุพจน์ อินทพินธุ์
2550ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการรักษาสิวฝ้า จากคลินิกเวชกรรมโรคผิวหนัง ของนักศึกษาปริญญาตรี ในจังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting the acne and blemish treatment Selection of skin medical clinic of undergraduate students in Chiang Mai Province / ธีรนันท์ ชูวีระธีรนันท์ ชูวีระ
2547การจัดการด้านวัตถุดิบและวัสดุคงคลัง : กรณีศึกษา บริษัท ไทตาตามิ โปรดักส์ จำกัด = Inventory management of raw meterials and supplies: a case study of Thaitatami Products Co., Ltd. / ศันสนีย์ เลาหวิวัฒน์ศันสนีย์ เลาหวิวัฒน์
2550ปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อหินและทรายขาวของโรงงายคอนกรีตผสมเสร็จ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing factors influencing ready mixed concrete factories selection of coarse aggregate and fine aggregate in Chiang Mai Province / ศรัณย์ ทองจำรูญศรัณย์ ทองจำรูญ
2547ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อวัสดุก่อสร้างในเขตเทศบาลนครลำปาง จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing construction materials in Municipal Nakorn Lampang, Lampang Province / อัมพร เครือใหม่อัมพร เครือใหม่
2549การวิเคราะห์ต้นทุนและผลตอบแทนการลงทุนปลูกพริกหวานแบบไม่ใช่ดินในอำเภอแม่ริม จังหวัดเชียงใหม่ = Cost analysis and return on investment of sweet pepper substrate culture in Mea Rim, Chianh Mai / ฐิติพร กิตติสาเรศฐิติพร กิตติสาเรศ
2547ปัญหาการสำรวจแหล่งภาษีอากรของสำนักงานสรรพากรพื้นที่เชียงใหม่ 2 = Problems in surveying tax area of Chiang Mai area revenue office II / พิสมัย ชูเดชพิสมัย ชูเดช
2548ผลกระทบของการเปิดเขตการค้าเสรีระหว่างไทยกับจีนต่อผู้ประกอบการเขตภาคเหนือในการลดภาษีสินค้าผักและผลไม้ = The Effect of Thai - China free trade area on the Northern regional entrepreneur in decreasing vegetable and fruits taxes / วรีวรรณ ศิริจันทร์วรีวรรณ ศิริจันทร์