Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 571-580 of 3238 (Search time: 0.008 seconds).
previous
1
...
55
56
57
58
59
60
61
...
324
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2547
ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการสินเชื่อเพื่อการเช่าซื้อรถยนต์ ของผู้ใช้บริการในอำเภอเมือง จังหวัดลำพูน = The marketing mix factors affecting the selection of car hire purchase credit service firms of customers in Mueang district, Lamphun province / นัทธมน องคานุภาพ
นัทธมน องคานุภาพ
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา = Marketing mix factors affecting the selection of the Tutorial Schools of Secondary School Students in Mueang District, Phayao Province / อัฐกร แผ่นทอง
อัฐกร แผ่นทอง
2547
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อเบิกเงินเกินบัญชีของลูกค้าธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) สำนักธุรกิจสันป่าข่อย จังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the business decision on using overdraft of Bangkok Bank Public Company Limited at Sanpakoi Business Center, Chiang Mai Province / สุพจน์ อินทพินธุ์
สุพจน์ อินทพินธุ์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการรักษาสิวฝ้า จากคลินิกเวชกรรมโรคผิวหนัง ของนักศึกษาปริญญาตรี ในจังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting the acne and blemish treatment Selection of skin medical clinic of undergraduate students in Chiang Mai Province / ธีรนันท์ ชูวีระ
ธีรนันท์ ชูวีระ
2547
การจัดการด้านวัตถุดิบและวัสดุคงคลัง : กรณีศึกษา บริษัท ไทตาตามิ โปรดักส์ จำกัด = Inventory management of raw meterials and supplies: a case study of Thaitatami Products Co., Ltd. / ศันสนีย์ เลาหวิวัฒน์
ศันสนีย์ เลาหวิวัฒน์
2550
ปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อหินและทรายขาวของโรงงายคอนกรีตผสมเสร็จ ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing factors influencing ready mixed concrete factories selection of coarse aggregate and fine aggregate in Chiang Mai Province / ศรัณย์ ทองจำรูญ
ศรัณย์ ทองจำรูญ
2547
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อวัสดุก่อสร้างในเขตเทศบาลนครลำปาง จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing construction materials in Municipal Nakorn Lampang, Lampang Province / อัมพร เครือใหม่
อัมพร เครือใหม่
2549
การวิเคราะห์ต้นทุนและผลตอบแทนการลงทุนปลูกพริกหวานแบบไม่ใช่ดินในอำเภอแม่ริม จังหวัดเชียงใหม่ = Cost analysis and return on investment of sweet pepper substrate culture in Mea Rim, Chianh Mai / ฐิติพร กิตติสาเรศ
ฐิติพร กิตติสาเรศ
2547
ปัญหาการสำรวจแหล่งภาษีอากรของสำนักงานสรรพากรพื้นที่เชียงใหม่ 2 = Problems in surveying tax area of Chiang Mai area revenue office II / พิสมัย ชูเดช
พิสมัย ชูเดช
2548
ผลกระทบของการเปิดเขตการค้าเสรีระหว่างไทยกับจีนต่อผู้ประกอบการเขตภาคเหนือในการลดภาษีสินค้าผักและผลไม้ = The Effect of Thai - China free trade area on the Northern regional entrepreneur in decreasing vegetable and fruits taxes / วรีวรรณ ศิริจันทร์
วรีวรรณ ศิริจันทร์
Discover
Author
2
Mr. Niphitphon Auddong
2
ธัญวรัตน์ วัดนก
2
นายนิพิฐพล อุดดง
2
ปาริฉัตร ชมภูรัตน์
2
พรทิพย์ ไทยประเสริฐ
2
วิไลกุล ศรีวิลัย
2
ศศิวิมล เอกมหาชัย
2
สุกัญญา ตาตุ
2
สุริยนต์ ชมดี
2
เจนวิทย์ คำมงคล
.
next >
Subject
276
การตลาด
118
การจัดการตลาด
109
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
77
การบัญชี
74
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
70
พฤติกรรมผู้บริโภค
69
ต้นทุนการผลิต
66
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
63
ตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย
61
ความผูกพันต่อองค์การ
.
next >
Date issued
2717
2500 - 2567
512
2014 - 2099