Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21324
Title: ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าธุรกิจในการซื้อผลิตภัณฑ์น้ำมันหล่อลื่นรถจักรยานยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting business customers towards purchasing motorcycle lubricants in Chiang Mai Province / กฤษดา คาแสน
Authors: กฤษดา คำแสน
Keywords: ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
ธุรกิจ -- การตลาด
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ก198ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525839
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21324
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955kk_tpg.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_abs.pdf689.25 kBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_con.pdf2.18 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch1.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch2.pdf2.78 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch3.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch4.pdf20.36 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch5.pdf6 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_bib.pdf703.61 kBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_app.pdf3.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.