Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกฤษดา คำแสนen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:55:23Z-
dc.date.available2014-09-18T06:55:23Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ก198สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525839en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21324-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectธุรกิจ -- การตลาดen_US
dc.titleส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าธุรกิจในการซื้อผลิตภัณฑ์น้ำมันหล่อลื่นรถจักรยานยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting business customers towards purchasing motorcycle lubricants in Chiang Mai Province / กฤษดา คาแสนen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30955kk_tpg.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_abs.pdf689.25 kBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_con.pdf2.18 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch1.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch2.pdf2.78 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch3.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch4.pdf20.36 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_ch5.pdf6 MBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_bib.pdf703.61 kBAdobe PDFView/Open
mba30955kk_app.pdf3.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.