Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21242
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพนักงานบริษัท ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ในการตัดสินใจ เป็นสมาชิกบัตรเครดิต = Marketing mix factors affecting private corporations' employees decision in selecting credit cards in mueang district, Chiang Mai province / คุมพล ไชยพรหม
Authors: คุมพล ไชยพรหม
Authors: คุมพล ไชยพรหม
Keywords: การตลาด;พนักงานบริษัท;บัตรเครดิต -- เชียงใหม่
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ค466ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1328451
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21242
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946kc_tpg.pdf269.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_abs.pdf204.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_con.pdf311.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch1.pdf230.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch2.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch3.pdf195.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch4.pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch5.pdf538.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_bib.pdf196.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_app.pdf296.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.