Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัญญา บูรณุปกรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:14Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:14Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ช113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1322726en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21230-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโรงเรียนดนตรี -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการโรงเรียนดนตรี ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ชัญญา บูรณุปกรณ์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0246cb_tpg.pdf63.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_abs.pdf135.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_con.pdf133.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_ch1.pdf178.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_ch2.pdf182.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_ch3.pdf112.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_ch4.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_ch5.pdf380.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_bib.pdf41.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0246cb_app.pdf196.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.