Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21212
Title: ปัจจัยการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณ ในอำเภอเมือง จังหวัดลำปาง / สุจิตรา มนตรีกุศล
Authors: สุจิตรา มนตรีกุศล
Authors: สุจิตรา มนตรีกุศล
Keywords: การตลาด;ทอง;ร้านทอง;ผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภอเมือง
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว/ภน 657 ส423ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321800
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21212
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0446sm_tpg.pdf78.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_abs.pdf172.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_con.pdf182.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch1.pdf171.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch2.pdf394.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch3.pdf117.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch4.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch5.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_bib.pdf78.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_app.pdf275.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.