Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุจิตรา มนตรีกุศลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:05Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:05Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 657 ส423ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321800en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21212-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectทองen_US
dc.subjectร้านทองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าทองรูปพรรณ ในอำเภอเมือง จังหวัดลำปาง / สุจิตรา มนตรีกุศลen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0446sm_tpg.pdf78.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_abs.pdf172.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_con.pdf182.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch1.pdf171.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch2.pdf394.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch3.pdf117.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch4.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_ch5.pdf1.34 MBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_bib.pdf78.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0446sm_app.pdf275.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.