Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพีรวุฒิ เชิดสถิรกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:53:46Z-
dc.date.available2014-09-18T06:53:46Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 พ377ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321664en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21170-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเนื้อสุกรen_US
dc.subjectการขายปลีก -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยด้านส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อเนื้อสุกรของผู้ค้าปลีกเนื้อสุกรในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / พีรวุฒิ เชิดสถิรกุลen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0546pc_tpg.pdf80 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_abs.pdf106.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_con.pdf113.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch1.pdf134.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch2.pdf89.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch3.pdf79.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch4.pdf702.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch5.pdf333 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_bib.pdf47.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_app.pdf197.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.