Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20944
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อการตัดสินใจซื้อเบียร์ของผู้บริโภคชายในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ธัญธร ลิ่มศิลา
Authors: ธัญธร ลิ่มศิลา
Authors: ธัญธร ลิ่มศิลา
Keywords: เบียร์ -- การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2544
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2544
Gov't Doc #: ว/ภน 338.4764123 ธ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1288683
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20944
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0944tl_tpg.pdf67.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_abs.pdf110.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_con.pdf176.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch1.pdf108.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch2.pdf194.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch3.pdf88.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch4.pdf850.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch5.pdf309.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_bib.pdf55.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_app.pdf192.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.