Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธัญธร ลิ่มศิลาen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:02Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:02Z-
dc.date.issued2544en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 338.4764123 ธ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1288683en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20944-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2544en_US
dc.subjectเบียร์ -- การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อการตัดสินใจซื้อเบียร์ของผู้บริโภคชายในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ธัญธร ลิ่มศิลาen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0944tl_tpg.pdf67.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_abs.pdf110.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_con.pdf176.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch1.pdf108.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch2.pdf194.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch3.pdf88.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch4.pdf850.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_ch5.pdf309.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_bib.pdf55.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0944tl_app.pdf192.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.