Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15040
Title: ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการเดย์สปาของคนไทยในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing foctors affecting decision to select Day Spa Services of Thai customers in Mueang Chiang Mai district / พีรญา คุปตรัตน์;" Marketing foctors affecting decision to select Day Spa Services of Thai customers in Mueang Chiang Mai district"
Authors: พีรญา คุปตรัตน์
Authors: พีรญา คุปตรัตน์
Keywords: ธุรกิจสปา;การตลาด;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 915.9362 พ373ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1418759
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15040
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.