Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพีรญา คุปตรัตน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:16:58Z-
dc.date.available2014-09-18T02:16:58Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 915.9362 พ373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1418759en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15040-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectธุรกิจสปาen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการเดย์สปาของคนไทยในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing foctors affecting decision to select Day Spa Services of Thai customers in Mueang Chiang Mai district / พีรญา คุปตรัตน์;" Marketing foctors affecting decision to select Day Spa Services of Thai customers in Mueang Chiang Mai district"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.