Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14973
Title: การเปรียบเทียบปัจจัยส่วนบุคคล การรับรู้ภาพลักษณ์สินค้าและการรับรู้อิทธิพลกลุ่มอ้างอิงระหว่างผู้บริโภคที่ซื้อและไม่ซื้อสินค้าสุรากลั่นชุมชนจังหวัดสุโขทัย = Comparison of personal factors, perception of product image and reference group influence between purchasers and non-purchasers of community distilled liquor in Sukhothai Province / จันทรรัตน์ เตื้อสกุล
Authors: จันทรรัตน์ เตื้อสกุล
Authors: จันทรรัตน์ เตื้อสกุล
Keywords: สินค้า -- สุโขทัย;ผู้บริโภค -- สุโขทัย;สุรา
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 158.7 จ115ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400097
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14973
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.