Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจันทรรัตน์ เตื้อสกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:16:27Z-
dc.date.available2014-09-18T02:16:27Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 158.7 จ115กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400097en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14973-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectสินค้า -- สุโขทัยen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สุโขทัยen_US
dc.subjectสุราen_US
dc.titleการเปรียบเทียบปัจจัยส่วนบุคคล การรับรู้ภาพลักษณ์สินค้าและการรับรู้อิทธิพลกลุ่มอ้างอิงระหว่างผู้บริโภคที่ซื้อและไม่ซื้อสินค้าสุรากลั่นชุมชนจังหวัดสุโขทัย = Comparison of personal factors, perception of product image and reference group influence between purchasers and non-purchasers of community distilled liquor in Sukhothai Province / จันทรรัตน์ เตื้อสกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.