Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14971
Title: อิทธิพลของส่วนประสมการตลาดบริการที่มีต่อนักท่องเที่ยวชาวอังกฤษ ในการเลือกใช้บริการโรงแรมเครือข่ายในจังหวัดเชียงใหม่ = Influences of services marketing mix on British tourists in choosing Chain Hotels in Chiang Mai province / ไตรภพ โคตรวงษา
Authors: ไตรภพ โคตรวงษา
Authors: ไตรภพ โคตรวงษา
Keywords: นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงใหม่;โรงแรม -- เชียงใหม่;การตลาด
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 915.9362 ต976อ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1399910
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14971
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.