Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14964
Title: ความสัมพันธ์ระหว่างการหล่อหลอมทางสังคมของผู้บริโภคและรูปแบบการตัดสินใจซื้อของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Relationship between consumer socialization and decision-making styles of purchasing of high-school students in Amphoe Muang Changwat Chiang Mai / อังคณา ภู่ตระกูล
Authors: อังคณา ภู่ตระกูล
Keywords: จิตวิทยาอุตสาหกรรม
การจัดซื้อ -- เชียงใหม่
นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 158.7 อ112ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385236
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14964
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.