Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14964
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อังคณา ภู่ตระกูล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T02:16:23Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T02:16:23Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 158.7 อ112ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385236 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14964 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาอุตสาหกรรม | en_US |
dc.subject | การจัดซื้อ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างการหล่อหลอมทางสังคมของผู้บริโภคและรูปแบบการตัดสินใจซื้อของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลายในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Relationship between consumer socialization and decision-making styles of purchasing of high-school students in Amphoe Muang Changwat Chiang Mai / อังคณา ภู่ตระกูล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | HUMAN: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
iop0449ap_tpg.pdf | 232.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449ap_abs.pdf | 253.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
iop0449ap_con.pdf | 209.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449ap_ch1.pdf | 195.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449ap_ch2.pdf | 307.49 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449ap_ch3.pdf | 211.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449ap_ch4.pdf | 274.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449ap_ch5.pdf | 226.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449ap_bib.pdf | 200.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
iop0449ap_app.pdf | 177.69 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.