Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14956
Title: ส่วนผสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อนักท่องเที่ยวชาวญี่ปุ่นในการเลือกใช้บริการสปาในเขตอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ = The Influences of the marketing mix on the Japanese tourists' choice of spa service in Mueang District Chiang Mai Province / ณิศรา คุณาศิรินทร์
Authors: ณิศรา คุณาศิรินทร์
Authors: ณิศรา คุณาศิรินทร์
Keywords: นักท่องเที่ยว -- ญี่ปุ่น;การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ธุรกิจสปา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 915.9162 ณ387ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385212
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14956
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.