Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณิศรา คุณาศิรินทร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:16:19Z-
dc.date.available2014-09-18T02:16:19Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 915.9162 ณ387สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385212en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14956-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- ญี่ปุ่นen_US
dc.subjectการตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectธุรกิจสปา -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleส่วนผสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อนักท่องเที่ยวชาวญี่ปุ่นในการเลือกใช้บริการสปาในเขตอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ = The Influences of the marketing mix on the Japanese tourists' choice of spa service in Mueang District Chiang Mai Province / ณิศรา คุณาศิรินทร์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.