Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13382
Title: การวิเคราะห์แนวทางการออกแบบเนื้อหาโฆษณาทางโทรทัศน์ : กรณีศึกษาโครงการรวมพลังหารสอง ณ ตำบลบ้านปง อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = An analysis of content design for television advertisement: The case study of Ruam Palang Han Song project, in Tambon Banpong, Amphoe Hang Dong, Changwat Chaing Mai / นักรบ พิมพกรณ์
Authors: นักรบ พิมพกรณ์
Authors: นักรบ พิมพกรณ์
Keywords: โฆษณาทางโทรทัศน์;โฆษณา -- การออกแบบ;การอนุรักษ์พลังงาน;ชุมชน -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง. ตำบลบ้านปง
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 659.143 น111ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451861
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13382
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.