Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนักรบ พิมพกรณ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:37:06Z-
dc.date.available2014-09-17T09:37:06Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.143 น111กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451861en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13382-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectโฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.subjectโฆษณา -- การออกแบบen_US
dc.subjectการอนุรักษ์พลังงานen_US
dc.subjectชุมชน -- เชียงใหม่. อำเภอหางดง. ตำบลบ้านปงen_US
dc.titleการวิเคราะห์แนวทางการออกแบบเนื้อหาโฆษณาทางโทรทัศน์ : กรณีศึกษาโครงการรวมพลังหารสอง ณ ตำบลบ้านปง อำเภอหางดง จังหวัดเชียงใหม่ = An analysis of content design for television advertisement: The case study of Ruam Palang Han Song project, in Tambon Banpong, Amphoe Hang Dong, Changwat Chaing Mai / นักรบ พิมพกรณ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.