Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13379
Title: การออกแบบอัตลักษณ์องค์กรและการผลิตสื่อสิ่งพิมพ์เพื่อส่งเสริมการขาย : กรณีศึกษา โรงเรียนสอนดีเจ ไอเลิฟดีเจ = Corporate identity design and print media production for sale promotion : a case study of I love DJ, a Dise Jockey School / ปวินท์ ระมิงค์วงศ์
Authors: ปวินท์ ระมิงค์วงศ์
Keywords: พาณิชยศิลป์
โฆษณา
การส่งเสริมการขาย
สิ่งพิมพ์ -- การออกแบบ
ภาพลักษณ์องค์การ
องค์การ -- การประชาสัมพันธ์
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 741.6 ป173ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451852
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13379
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.