Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปวินท์ ระมิงค์วงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:37:05Z-
dc.date.available2014-09-17T09:37:05Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 741.6 ป173กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451852en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13379-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectพาณิชยศิลป์en_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.subjectการส่งเสริมการขายen_US
dc.subjectสิ่งพิมพ์ -- การออกแบบen_US
dc.subjectภาพลักษณ์องค์การen_US
dc.subjectองค์การ -- การประชาสัมพันธ์en_US
dc.titleการออกแบบอัตลักษณ์องค์กรและการผลิตสื่อสิ่งพิมพ์เพื่อส่งเสริมการขาย : กรณีศึกษา โรงเรียนสอนดีเจ ไอเลิฟดีเจ = Corporate identity design and print media production for sale promotion : a case study of I love DJ, a Dise Jockey School / ปวินท์ ระมิงค์วงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.