Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13275
Title: | การปรับปรุงการให้บริการของธนาคารโดยใช้เทคนิคลีน = Bank service improvement using lean techniques / อรรถพร เกตุแค |
Authors: | อรรถพร เกตุแค |
Authors: | อรรถพร เกตุแค |
Keywords: | ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- เชียงใหม่;บริการลูกค้า |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8343 อ177ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511050 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13275 |
Appears in Collections: | ENG: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
enin30355ak_tpg.pdf | 970.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enin30355ak_abs.pdf | 400.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
enin30355ak_con.pdf | 970.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enin30355ak_ch1.pdf | 567.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enin30355ak_ch2.pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enin30355ak_ch3.pdf | 782.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enin30355ak_ch4.pdf | 9.91 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enin30355ak_ch5.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enin30355ak_bib.pdf | 738.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
enin30355ak_app.pdf | 708.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.